poniedziałek, 15 września 2014

Sowia poczta

Ogłoszenia parafialne.
Pomóżcie mi. Ostatnio tak mnie naszła myśl, czy rozdzielać bloga na dwa czy może zostawiać w całości. Z jednej strony posiadanie kilku blogów nie jest fajne, przynajmniej dla mnie, z drugiej jednak troszkę mi się tutaj narobiło bałaganu. Co myślicie? Proszę o opinie, bo najbardziej w tym wszystkim zależy mi na was. Nie piszę sama dla siebie i nie chcę tego robić.
Co do następnych rozdziałów: jak już postanowię, czy rozdzielać czy nie, to wtedy wrzucę rozdział ze ślubu Malfoyów (bo już jest gotowy, ale zostawiłam go u mamy w domu, muszę przepisać).
Tymczasem proszę o opinię i zapraszam na mój nowy blog (oczywiście tematyka Potterowska, jakżeby inaczej):


Pozdrawiam i jeszcze raz proszę o opinie! 

2 komentarze:

  1. Hmmm jeśli rozdzieliłabyś te historie, to musiałabyś prowadzić trzy blogi, a to faktycznie może być trochę skomplikowane...
    Myślę, że nic nie przeszkadza egzystencji dwóch oddzielnych opowiadań na jednej stronie, ale ten spis treści który masz na górze w podstronach mogłabyś przenieś na przykład na lewą stronę jako gadżet, zamiast archiwum, albo gdzieś pod nim. Tak łatwiej byłoby się połapać w rozdziałach. A poza tym taki uniwersalny blog jest też dobry do wrzucenia jakiejś miniaturki w innej tematyce jeśli cię najdzie wena :)
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jeśli uważasz się za odpowiedzialną osobę, nie widzę problemu, aby rozdzielić te opowiadania. Uważam jednak, że nie ma takiej potrzeby - oczywiście decyzja należy do ciebie :)
    Przy okazji zapraszam na nowy rozdział u mnie (draco-elizabeth.blogspot.com)
    Pozdrawiam i życzę dużo weny oraz miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy