środa, 3 września 2014

Liebster

                Zazwyczaj nie bawię się w te hipstery/Liebstery, bo już trochę starej daty jestem, natomiast zostałam nominowana przez dziewczyny z bloga Niebiosa Wiedzą i z racji tego, że pytania są ciekawe, postanowiłam na nie odpowiedzieć. Jeśli chodzi o moje nominacje, to dużo ich nie będzie, bo dopiero zaczynam swoje ulubione blogi odkrywać, także tego. Jedziemy z tym koksem.
1. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś w życiu?
Najgłupsza pod jakim względem?
Jeśli chodzi o najgłupszą, w sensie taką, której żałuję to nie ma takich rzeczy, których żałuję, bo każde doświadczenie mnie czegoś nauczyło. What doesn’t kill you makes you stronger.
Jeśli chodzi o najgłupszą, w sensie nieodpowiedzialną, to zdecydowanie moim numerem jeden było to, kiedy spakowałam wszystkie manatki, powiedziałam mamie „wyprowadzam się” i pojechałam na drugi koniec Polski, do miasta gdzie nikogo nie znałam, nie miałam gdzie spać ani co robić. Ale z czasem znalazło się wszystko :)
A jeśli chodzi o najgłupszą w sensie żenującą, to kiedyś po pijaku przefarbowałam sobie włosy na zielono.
2. Niespełnione marzenie z dzieciństwa?
Zawsze chciałam być kosmonautą i polecieć na Marsa.
3. Szaleństwo, które zawsze chciałaś zrobić?
Uprawiać seks w bibliotece. Wiem, jestem straszna.
4. Film, będący ekranizacją książki, który najbardziej cię rozczarował?
Opowieści z Narnii: książe Kaspian. Rozczarowałam się, bo po wielkim sukcesie pierwszej części spodziewałam się, że druga będzie równie dobra. No cóż, życie.
5. Wolisz, kiedy książka ma okładkę filmową czy oryginalną?
Oryginalną.
6. Najśmieszniejszy cytat z książki?
„Ale ja jestem wyjątkowy. Jestem wyjątkowy co najmniej pod jednym względem – wyjątkowy idiota, co do tego nie ma dwóch zdań”
Rafał Ziemkiewicz „Ciało obce”
7. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Hmmm… Jak jeszcze chodziłam do szkoły i Polska była pod zaborami. Nie no, żartuję, nie było to tak dawno. Tak dokładnie to lubiłam wszystko po trochu, ale skoro mam wymienić jeden to na pewno matematyka (jako, że ze mnie umysł ścisły jest).
8. Gdybyś mogła być postacią z książki, kto by to był?
Jake Epping z „11/22/63” Stephena Kinga, a za dzieciaka zawsze chciałam być Fleur Delacour.
 9. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?
Niestety, pisanie to ciężki kawał chleba, aczkolwiek kto wie, może w przyszłości coś wydam. Na razie koncentruję się na tym, żeby zdobyć zawód, a swoją przyszłość wiążę z sektorem IT, bądź jeżeli się uda to z medycyną.
10. Czy jest taka postać filmowa, którą zawsze chciałaś sama zagrać?
Padme Amidala ze „Star Wars” albo Bonnie Parker z filmu „Bonnie & Clyde”.
11. Piosenka, która wywołuje u ciebie najwięcej wspomnień?
Och, większość piosenek wywołuje u mnie wspomnienia, natomiast pierwsze miejsce podium zajmują dwie piosenki – „Guitar Town” Steve’a Earle i „Love Kills” Joe Strummera.

Nominuję:
1. http://draco-elizabeth.blogspot.com/
2. http://smak-slow.blogspot.com/
3. http://lizwarters-w-hogwarcie.blogspot.com/

Pytania:

1. Która postać z Harry’ego Pottera jest ci najbliższa sercu?
2. Jakie jest według ciebie najpiękniejsze miasto w Polsce?
3. Uszereguj wszystkie części Harry’ego Pottera od najlepszej do najgorszej, według ciebie oczywiście.
4. Jak pachniała by dla ciebie amortencja?
5. Czy masz jakieś uzależnienie?
6. Czy utożsamiasz się z jakąś subkulturą?
7. Państwo, do którego chciałabyś/chciałbyś pojechać?
8. Zakładając, że reinkarnacja to prawda, kim chciałbyś/chciałabyś być w następnym wcieleniu?
9. Na jakiej pozycji w Quidditchu chciałbyś/chciałabyś grać?
10. Wymarzony kierunek studiów?
11. Gdzie zazwyczaj się ubierasz? 

Zasady: odpowiadasz na moje 11 pytań, wymyślasz swoje 11 pytań, nominujesz 11 blogów (przynajmniej w teorii :)) 

Pozdrawiam! 

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że zdecydowałaś się odpowiadać na pytania i że wydały ci się ciekawe ^^
    PS. Seks w bibliotece brzmi zajebiście ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedziałam już na pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy